söndag idag?

Åå så fort man inte har något schemalagt så blir ju dagarna ett enda sammelsurium!

Nu sitter jag i myskläder och trixar med seminariet som vi ska ha imorgon och som handlar om en vattentoalett, det ni!
Egentligen vill jag kanske ner på stan och använda min fina 20års present som jag fick av Isa och Linn förra veckan, ett presentkort i en inredningsbutik som är jättemysig. Tack så mycket tjejer! MEN nej, stanna hemma.


Imorgon blir det ett besök hos doktorn eftersom mitt skov som började i tentaperioden förra terminen egentligen inte gått över under sommaren och jag anar vad som väntar. "Det tunga artilleriet" som sköterksan sa, alltså kortison men det brukar ju hjälpa iallafall så inga sura miner över det, snarare tjocka kinder, haha!

Tänkte visa lite bilder från vår finsittning!




Familjen




Tillbaka till seminariet! / ida

Kommentarer
Postat av: parinya

Tusan vad fina vi är:)

2009-09-23 @ 12:54:09
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: Linn

Vilka härliga bilder.

Kan du skicka alla bilder som du tagit till min mail?

2009-09-23 @ 15:51:07
URL: http://linnsplockepinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0