sjukling

I natt vaknade jag med frossa oj oj vad jag hackade tänder!
Är det inte konstigt att det bara kan komma över en natt? När jag gick o la mig så mådde jag bra...

Kan säga att jag längtade efter mamma ett tag där men snälla vovven kom o tröstade mig, haha!

Så idag har jag varit hemma o försökt bli lite kryare o febern har försvunnit så det är bara halsen kvar så om
jag får sova inatt så blir det basgruppsarbete imorgon. Har inte råd att missa för mycket i skolan heller.

Mina underbara kompisar har gjort det möjligt för mig att vila också genom att ha erbjudit sig eller gått ut med Sixten, amazing girls!

Nu blir det sängen o håll tummarna för sömn i natt!

/ ida

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Ida, hoppas du snart blir bättre. Ring sjukvården om du inte ganska snabbt känner dig bättre. Vill inte skrämmas men du kanske är berättigad till företräde vid misstanke om svininfluensa. Ha det bra och glöm inte vätskebalansen.

2009-09-08 @ 16:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0