Många järn i elden

Nu händer här saker!

Igår hade vi basgruppsarbete mellan 9 - 1730 vilket betyder att vi gjort hela veckans arbete, puh! Men det var ganska kul ändå. Nästan. Bara Lite.

Imorgon åker jag ner till Stockholm för utbildning i EpiServer och den nya hemsidan. RMT har tydligen tänk att jag ska ansvara för ungdomsdelen men jag börjar tveka på om inte Frida hade varit bättre lämpad. Frida vi hjälps väl åt??

På fredag är det sedan finsittning och det betyder ju att nollningen faktiskt är slut. Helt slut! Får jag säga att det är skönt att den är slut? Aldrig har jag festat, sprungit omkring eller varit så förkyld som under årets nollning. Inte ens under min egen, haha. Men kul har det varit!

Under helgen blir jag också med ny cykel eftersom min blev stulen i förra veckan och ett liv utan cykel  funkar inte riktigt för mig.
Igår på lunchen gick jag hem på 20 minuter, laga lunch, ut med vovven, gå tillbaka på 20 minuter. Det blev lite stressigt men det gick. Jag skyller på att jag har korta ben, jag vill ha en cykel!

Ett stort tack till Linns F som fixar cykel transporten!

upp klockan 5 imorgon så nu är det dags för sängen.

/ ida - någon gör mig väldigt glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0