överaskningens helg


I helgen var jag i stockholm för att överaska min kära mor som hade lockats upp dit för en helg hos släkten. Vad hon inte visste var att vi skulle fira hennes 50års dag.

Det blev riktigt lyckat då vi lyckades hålla det hemligt och hela helgen kantades av överaskningar.
Det var så kul att få träffa alla igen, tack för den briljanta idén A-K att samla oss alla! :)



Min kusin charmade mamma med blommor
Någon hade visst saknat sixten
Min ena kusse passar riktigt bra med hund
Killarna på bus



Mammi


Vi var ute och åt en RIKTIGT god middag på en restaurang som var inredd så det kändes som att man var i någons vardagsrum,mysigt.


Alla kusinerna


Två som gillade att ses igen:)

Nu blir det natta // ida



Kommentarer
Postat av: faster

kul att ni kunde överraska mamma försökte själva men hon va på skolan kramar Faster

2009-10-29 @ 19:03:32
Postat av: pappa

Så trevligt, hoppas och vet att det blev mycket uppskattat. Kul att alla kusinbarnen kunde träffas ni har ju blivit så stora.

2009-10-30 @ 11:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0