Mupp

Klockan är efter läggdags men jag inte på ett tag redo för sängen.
Ikväll har Linn och jag suttit med valet av ämne till PMet som vi ska skriva och jag har nu bestämt mig för att skriva om miljöbrott, ska bli intressant.

Snälla Christin har köpt en fin reflexväst till mig efter att jag på IKEA lyckades köpa en i barnstorlek...vilket inte såg riktigt klokt ut. Tack christin!

Två reflexmuppar påväg ut på promenad


Jag fick ringa till sjukhuset idag för efter nu typ 4 veckor på kortison så är blodet tillbaka. Lite oroväckande....
Har haft smärtor som jag inte haft på länge heller vilket gör mig ARG, jag blir arg och panikslagen när jag får ont, jag vill bara slå någon. Väntar bara på dagen när jag får ont i skolan, ush då måste jag ju typ gå och gömma mig. Hur förklarar man för basgruppen att man måste sticka, typ NU omedelbart utan att de tror att man smiter eller är helt knas?  Ja det löser sig väl det också.

Nej över till något roligt, morgondagen! Imorgon ska bli en riktigt rolig dag, det är en överaskningen dag!:)

sov så gott allihopa / ida


Kommentarer
Postat av: faster

Ja nu har du verkligen blivit stor och tar ansvar, menar det med västen. Hoppas det inte kommer mycket mer bekymmer för dej många krmar

2009-10-23 @ 10:19:43
Postat av: parinya

Haha ja det är ett härligt gäng:) Hoppas du får en trevlig helg! PUSS

2009-10-23 @ 11:25:45
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: pappa

Oroa dig inte för vad folk skall tänka om du måste gå undan, förklara bara enkelt utan att gå in på detaljer, magproblem.



Bra att du kontaktade gastroteamet, viktigt att du håller kontakt med dem.

2009-10-23 @ 14:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0