Lite ledighet

Nu har vi typ "höstlov" så igår blev det en dagstripp ner till Sundsvall och IKEA med de delar av la familia som är kvar i Umeå.

Jag handlade lite smått som behövdes, bland annat en torkställning och äntligen en ram till min Andy Warhol plansch! nu ska den bara upp på väggen...


Helgen på Långholmen gick ju superbra o här kommer lite foton.

Vi hade en aktivitet som annordnades av hotellet som hette Rymlingen då vi i två lag
skulle lösa en rad olika uppdrag. Rikttig kul var det!



Två nöjda arrengörer


Idag har jag städat och tvättat en del för imorgon så kommer ju Karin hit från Halmstad
och då ska här banne mig inte vara lortigt.
Sixten, ja han har legat på latsidan...



/ ida

Kommentarer
Postat av: frida

Neeej! jag glömde bort att det var igår ni skulle hit. Gick det bra, fikade ni på charm? ;)

2009-10-08 @ 20:49:10
URL: http://thebird.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej syster yster! Så fint du fått i lägenheten:-)

Hoppas magen repar sig med medicinen... kram på dig

2009-10-10 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0