dagarna går...

Om tjugo minuter ungefär så är det onsdag...

Idag vart det dag för Universitetet redan kl 8, två timmars läsning och sedan sakrättsföreläsningen mellan 10-15. Innan klockan åtta idag var jag ganska osäker på vad sakrätt är men nu minsann känns det lite bättre:) men inget jag ska tråka er med.
Imorgon är det samma upplägg, läsning och sedan föreläsning.

Ikväll har jag varit bort hos Linn med Mr Rice kokare och vi gjorde korv stoganoff, kul att ha matsällskap:) Vi fortsatte med plugg fram till den heliga tiden på tisdagar, 21.00.  Då avslutas all tankeverksamhet för soffläge och Desperate Housewifes.


spännande att det snurrar där inne


vet inte riktigt vad Sixten försöker säga mig här, att det är slutpluggat kanske?

Nu blir det sängen / ida

Kommentarer
Postat av: faster

ja inte tror jag han kan läsa men man vet ju aldrig,har själv varit och lärt mej sy cirklar i Varberg idag och skall snart sätta mej med foten i högläge pga fettkudden i hälen krånglar men det ordnar sej så amåningom kramar Faster

2009-10-21 @ 15:30:42
Postat av: pappa

Hajjar du inte the message, I´m above the law.



Eller så får du förklara att brottsbalken inte är något man skall klättra på.

2009-10-21 @ 21:44:51
Postat av: pappa

Hajjar du inte the message, I´m above the law.



Eller så får du förklara att brottsbalken inte är något man skall klättra på.

2009-10-21 @ 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0