Torsdag

Idag har varit en mycket bättre dag:) Att ha bra och lite sämre dagar har vi ju alla och det är ju helt normalt.

Igår blev jag bara så less efter att en sjuksköterksa lyckades göra min dag till pannkaka men idag så ringde doktorn och jag har inte diabetes iallafall. Nu skickar han mig vidare så får vi se vad som händer.

Idag har vi haft seminarium vilket gick bra tycker jag, vi var inte ute och cyklade. Imorgon är det förberedelser för måndagens seminarium om Plan och bygglagen och jag ska fjäska lite för min basgrupp har jag tänkt. Chokladbollar till alla MEN med kravet att alla kommer i tid. Det får vi se hur det går...

Jag har en dröm om att någon gång under utbildningen få vara i en basgrupp med alla tjejerna. Det hade varit grymt. Jag har fått vara med Isa och nu är jag med Parinya:) Vi alla hade varit en grym BG eller vad säger ni?

Nu har Siggan gått o lagt sig på sängen vilket betyder att han tycker det är läggdags. Bäst att lyda.




// ida

Kommentarer
Postat av: Parinya

JA vi alla hade verkligen varit en super bra grupp:)

2009-11-20 @ 08:29:08
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: Christin

ja vi hade varit en riktigt bra grupp, men kankse inte lika bra vänner hela tiden, hehe... :P

2009-11-20 @ 11:13:03
Postat av: isa

haha härligt med familjen i en bg! Men håller nog med Christin, vi lär nog inte alla hållit sams jämt:)

2009-11-20 @ 13:00:41
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0