så här såg det ut i helgen


Snö och slask så Sixten fick minsann på sig sitt regntäcke som inte var jätte populärt i början men det gick.

Självklart somnade jag på soffan nu ikväll så nu sitter jag här. Idag har vi haft seminarium som handlade om konkursutdelning, ett seminarium som jag inte tror att en enda basgrupp hade allt rätt på faktiskt. Det är krångligt och många siffror och lagrum att hålla reda på.

Imorgon så blir det handledning på mitt PM och jag är lite spänd över det. 30minuter ensam med läraren, läraren som vi alla så väl vet vem det är och har en uppfattning om medans läraren inte vet vem jag är. Skillnaden mellan gymnasiet och universitet, här pratar du aldrig med läraren om du inte självmant söker upp den. Bra eller dåligt?

Nej en kopp choklad nu så kan jag nog sova...

// ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0