Fullt ös

Idag är det fullt ös hela dagen!

Började med en föreläsning mellan 8-10 om Försäkringsrätt med Marcus Radetzki som jag tyckte att han gjorde väldigt bra. Han var pedagogisk och sansad dock trodde jag att han skulle gå in lite djupare på området.

Nu är jag hemma och jag har både hunnit diska och plocka undan för att snart sticka ner till tvättstugan och köra några maskiner. Undertiden de kör så blir det en lunchdejt med Linn och självklart 7th heaven på kanal 4 :)

Sedan stenhårt plugg någon timme som följs av en långpromenad. Linn sticker på handledning och jag fortsätter att plugga för att sedan kanske träffa basgruppen kl 17.00 om inte så blir det seminarium kl 17.30-18.50.

Jag kastar mig på cykeln hem för att gå med Sixten en runda sedan tar Linn och jag bussen ner på stan för att träffa de andra tjejerna förhoppningvis. Vi ska fira att det är onsdag med en liten efterplugg öl  på Pipes nere på stan, allt är värt att fira ibland, haha!

puh, det är snabba ryck och fullspäckat idag men ibland är det ju också då det är som bäst!

Hoppas vi ses ikväll tjejer!!!

// ida

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!Har inte kollat din blogg på ngn vecka. Har otroligt att göra just nu. Vi pumpar in paper på paper, hemtentor o grupparbeten. Lärarna fattar inte att dygnet bara har 24 h. Eller har jag missat ngt?? Hoppas du orkar fast du är så trött.

Mammakramar

2009-11-25 @ 15:40:35
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/
Postat av: pappa

Härligt med öl, vi hade pubafton här i Getinge i fredags och två band spelade Naked Wednesday samt Ivory Lane. Träffade en del kompisar till dig som hälsar Karin Måttgård m fl.

Efter för många öl fick jag på lördagen senarelägga min träning, sprang asigerundan 17 km på 1t38min.

2009-11-26 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0