en söndags kväll

Så var det söndag ännu en gång dessutom första advent :)

Nu har jag varit hemma hos Linn och förberett seminarium 15 som handlar om miljörätt och imorgon blir det träff med basgruppen. Man vinner så sjukt mycket mer på basgruppsarbetet om man har gjort, iallafall försökt göra uppgiften innan. Något som jag har lärt mig nu till termin tre, haha!

Jag har idag helt lost track of time vilket innebär att fläskpannkakan nu står i ugnen sådär halv nio på kvällen men men.

Imorgon  börjar vaccinationen på universitetet så jag ska försöka mig på att få svinissprutan och jag kommer nog inte att vara den enda så vi får se hur det går.

Efter en tripp med Isa och Linn till D&D så blev jag ett par vinterskor rikare:)





Delar av la familia i onsdags




// ida - nu fläskpannkaka och Troja

Kommentarer
Postat av: mamma

härlig familj du har. snygga skor

2009-12-01 @ 07:09:28
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0