det rullar på

Ja det rullar på här uppe i norr.  Helgen som var är nog en av de bästa helgerna som jag haft här uppe. I fredags så hade jag inflyttningsfest o det blev en härlig blanding av folk, både klasskompisar, mina faddrar och en hel del respektives. Resten av helgen hade I och jag lata dagar med plugg o våfflor, mys.



Alla rummen utnyttades, här lite häng i sovrummet.







Jag har hittat min bakmaskin! En bakmaskin är guldvärd när man är glutenintolerant då det är ett helt dagsverke att baka bröd. Men är den tysk... Allt är på tyska. Visst det mesta kan man luska ut vad det betyder men jag tackar också google för att jag får bröd på bordet, hehe!

Nu ska jag skriva lite på mitt pm då råmanuset ska in på fredag. Jag har inte alls kommit långt, snarare ingenstans men jag är ändå lugn, tjänar ingeting till att stressa för då kommer jag ingen vart alls.

Imorgon ska jag till dokton för att kolla upp min konstiga trötthet, jag är lite rädd för att han kommer titta på mig o tycka att det är världens minsta problem
- "Jaha du somnar, ja min förre patient kunde ju inte gå".

Men samtidigt så påverkar det mig ganska mycket. Eller så kommer han säga som min kompis Emma sa, "Du är kanske sjuk i huvudet?" Haha emma, ja kanske det...


// ida

Kommentarer
Postat av: fridah

Jag är också sjukt trött. Har alltid klarat mig. Men nu, jag somnar till och med på lektioner, under filmer, föreläsningar! Har aldrig gjort det i hela mitt liv. Och nu mår jag ändå bättre än jag gjorde för några år sedan då jag inte hade de här problemen. Tror dock att det är en av mina mediciner för mina utslag som gör det, men måste ta upp det nästa gång. Det börjar bli jobbigt när man inte kan sitta rätt upp och ner i tio minuter utan att somna..

PUSS

2009-11-10 @ 20:59:49
URL: http://thebird.blogg.se/
Postat av: fridah

Jag är också sjukt trött. Har alltid klarat mig. Men nu, jag somnar till och med på lektioner, under filmer, föreläsningar! Har aldrig gjort det i hela mitt liv. Och nu mår jag ändå bättre än jag gjorde för några år sedan då jag inte hade de här problemen. Tror dock att det är en av mina mediciner för mina utslag som gör det, men måste ta upp det nästa gång. Det börjar bli jobbigt när man inte kan sitta rätt upp och ner i tio minuter utan att somna..

PUSS

2009-11-10 @ 21:00:10
URL: http://thebird.blogg.se/
Postat av: pappa

Hej, kul att du fått igång bakmaskinen. Den är japansk " Panasonic " kanske kan du gå in på ngn av deras hemsidor och maila dem om att skicka instuktioner. Annars är det try & error som gäller.

Apropå trötthet så finns det ljusrum på lasarettet i Hd, fråga om du kan få prova på ett sådant. Försök att vara ute i friska luften när du kan, Orvar Bengtsson, Mattias pappa säger att människokroppen är byggd för att bli svettig minst en gång om dagen.

2009-11-11 @ 23:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0