At campus

Idag var det dags för ett seminarium i associationsrätt och vi skulle redovisa hur vi hade startat ett Handelsbolag och allt vad det hör till med avtal och registrering. Det är faktiskt ganska intressant!
Grupperna före oss hade skrämt upp oss med att man fick en utskällning om man inte hade lagbok och att hon skulle vara väldigt hård. Visst hon är hård men inte så att hon inte kan dra på smilebanden som vissa andra,hehe.

Fick idag också besked om att jag kom in på sommarkurserna som jag sökte men det blir till att tacka nej, det funkar ju inte plugga på helfart och  jobba heltid i sommar. Synd, hade vart kul att läsa kriminologi. Hur gick det för dig mamma? Blir det någon sommarkurs?

Fixade också biljetter ner till stockholm helgen 15-17 maj då RMT (riksförbundet för mag-och tarmsjuka) firar 30 år och jag och en annan tjej ska prata om vad vi vill se att RMT gör för ungdomar i framtiden och liknande. Det ska bli superkul! Dessutom hinner jag hälsa på mina härliga kusiner den här gången.

Här kommer lite bilder på vart jag spenderar större delen av mina dagar

Där inne i glashuset ligger pluggcafet, Lindell.

       

Förresten, om ni vill se bilder som den här från valborg och 1 maj så kika in på Isas blogg


/ ida - 26 dagar kvar till jag flyttar, wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0