another day at the office

undersökningen på sjukhuset igår gick bra, nu är det bara att vänta på svaren av biopsierna.

När jag väl var på sjukhuset så passade jag på att förtidsrösta då jag på valdagen kommer att sitta i bilen ner mot södern. O min röst ska minsann inte få gå till spillo. Glöm inte rösta ni heller!

Idag har varit en lång dag på universitet där jag har spenderat den mesta av tiden vid kopiatorn för att sammanställa mina fyra tentapärmar, en för varje period. Det känns bra och förstunden är allt under kontoll. Imorgon är det dags för det sista seminariet på hela terminen och det ska firas med vaniljgifflar. Sedan är det dags att tillsammans med tjejerna ta itu med ett av de svåraste ämnena på den här terminen, Immterialrätt. Brrr, inte lite förvirrande men det ska nog gå:)

sov så gott! / ida - 5dagar kvar till flytt


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill inte tjata haha men bara se om jag fick skicka med en väska? Är rädd för att du åker hem utan att jag vet om det och ja hehe säg till om det går annars förstår jag :) PUss

2009-05-27 @ 15:16:15
URL: http://kickem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Toppen ida! När flyttar du? För jag ska flytta imon så enklast blir bara om jag springer över med den ju, granne ;)

2009-05-27 @ 21:24:55
URL: http://kickem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0