Torsdag

Idag har jag haft en hemmapluggdag då jag har försökt speedläsa. Vilket betyder att jag har försökt beta av de delar av böckerna som inte är färdigläst eller som behövs läsas en gång till.
Michela lockade ut mig på balkongen för att plugga så till och med blekfisen ida har fått lite sol på sig. Det ni, det händer inte ofta. Jag vill gärna bli brun men vägen dit gillar jag inte, det blir ju så varmt! Får liksom klaostrofobi i min egen kropp....

Vid middagstid tog vi ett litet break för att köra bilen till Q8 och göra en lite koll inför den långa färden ner mot södern. Så nu är däcken pumpade, olja, spolarvätska och kylarvätska påfyllt. Det ska bli en kul resa ner då fyra av mina klasskompisar som jag egentligen inte umgåtts så mycket med ska åka med men då har vi ju tid att lära känna varandra:)

Så den 7 juni 05.00 rullar vi neråt...

Imorgon är det dags för champagnefrukost och uppladdning. Mysigt, mysigt!
Det påminner mig om veckan innan studenten som vi ockuperade skolområdet med tält, brassestolar och musikanläggningar för att fira att tiden på gymnasiet snart var slut.








Ida / 3 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

tiden går fort, ses snart.

Mammakramar

2009-05-29 @ 21:37:16
Postat av: Karin

vännen min!! var har du hittat bilden på mej!?? trodde alla crazyeyes-bilder var konfiskerade...hmmm...tydligen inte!! håller alla mina tummar för att tentan går som på räls :) puss å kram ps. ses på måndag!! ds.

2009-06-02 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0