Tillbaks till verkligheten

Nu är jag tillbaka i Umeå efter en toppen helg i Skellefteå. Vi hade det riktigt skoj men vi såg inte så mycket av skellefteå då vi höll till mest på hotell Statt och deras tillhörande krog Station.

Det kan inte bli mer bekvämt än med förfest på hotellrummet och sedan är det bara trappan ner till festen och nära hem dessutom. Det var ett stort ställe också, typ 3 st dansgolv och fyra barer,riktigt bra. Tyvärr hade jag inte med mig kameran vilket ju är riktigt kasst men jag kan lova att det kommer lite bilder om ett tag. Men det allra bästa var nog att umgås med klasskompisarna utanför skolan och kunna lära känna varandra ännu mer.

Nästa termin så drar Sällskapsresan till Övik har vi tänkt. Mitt mål innan jag flyttar från Umeå är att ha besökt alla stora städer runt omkring minst en gång och nu är en avklarad iaf:)

När jag blev fikasugen under läsningen och begav mig mot frysen så hittade jag dem här


Och när jag kom tillbaka till rummet så var det någon som hade tagit min plats nämligen den
här söta tjejen

Undrar vad hon tycker om Bolagens rättsliga ställning???

Och Goliat var på sitt nya favoritställe



nu ska jag fortsätta på min bok. Trevlig kväll!

/ ida  - idag är det 20 dagar kvar till flytten




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du, lussekatter smakar gott när som helst. bra ide att se sig omkring i närområdet fastän det är stora områden. du har 20 dar till fltt o jag har 20 dar till opponering på b-uppsatsen som ska vara inlämnad den 22 maj, vojnevojne.........

2009-05-14 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0