Nu är det mycket på gång!

Nu har jag kommit hem från ett svettigt Step Dance pass på IKSU och gud vad underbart härligt det är att få ta ut sig och känna svetten drypa.

Nu måste jag packa inför imorgon då det blir en weekend till Skellefteå tro det eller ej men vi är ett gäng från klassen som ska bo på hotell och festa järnet. Det ska verkligen bli superkul! Vi kommer från allt här hemma, får se något annat än Corona och bor man i Umeå så måste man ju faktiskt besöka städerna runt omkring.
Så är du i skellefteå så kanske vi ses!

En av tjejerna gav mig dock en kalldusch när hon började prata om inlämningen imorgon, vilken inlämning!? PANIK! Det visar sig att vi i basgruppen inte läst nästa seminarieinstruktioner där allt står. Riktigt illa. Så det blir till att träffas imorgon och försöka hinna med det på två timmarn innan seminariet,puh. Men sedan är det helg:)

ska försöka hinna se mitt favoritprogram ikväll också, Medium. Jag bara älskar Allison Dubois!

/ ida - trevlig helg allihopa

Kommentarer
Postat av: Anonym

en sån globetrotter du är.....hädanefter kommer du att lusläsa alla instruktioner, man lär så länge man lever. Kom in på alla tre sommarkurser. Får jag sommarjobb så skippar jag sommarkurs. Håll med om att det hade varit häftigt om vi gått en kurs tillsammans. Kommer en sommar nästa år ochså, då gör vi nytt försök. Hur är det, hade du en engelsman som lärare på getingeskolan? tror det är han som sitter bakom mig i datasalen nu. ha en härlig helg i Skelefte

2009-05-07 @ 21:08:11
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Hoppas Skellefte står kvar efter er helg. Komm in på sommakurserna men tackar nej eftersom jag fått sommarjobb på emmaus björkå. börjar 18 maj samtidigt med b-uppsatsens slutspurt!!! Men det får gå. Håll med om att det hade varit häftigt o läsa kriminologi tillsammans! Mammakram

2009-05-11 @ 12:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0