1 maj

de lediga dagarna hittils har varit super bra! Härligt väder och trevliga människor. Men jag vart väldig besviken på Umeås valborgs eld, vad var det för en lite fjutt brasa va?!  Jag till och med lämnade festen hos isa för att kila bort och titta på brasan men den var ju inget att ha.
Det blev en nykter valborg för mig och det var ganska skönt faktiskt. Vi kom fram till under kvällen att Valborg är ju inte så mycket att ha om man inte är fjortis och har sina första fyllor eller om man har barn och kan vara med på ponnyridningen och ansiktsmålningen.

Idag hade jag en riktigt bra morgon och dagen forsatte bra. Ikväll tog Isa, hennes kompis från Härnösand och jag bilen bort till Godishuset. Ett Godishus med 600 sorters godis, paradiset en fredag helt enkelt.
Vi hittade Jenkatuggummi, kommer ni ihåg dem? De kostade 50 öre när man var liten och fanns i Shakesmak också. Nostalgi:)

Dagen har alltså varit bra men det har varit en mindre bra magdag tyvärr. Det verkar inte riktigt som om cortisonet riktigt biter på min envetna tjocktarm.  Det var därför jag valde att sticka hem istället isa, det blir så svårt att vara social när jag har ont. Då är det bättre om jag är själv. Med mitt Jenkatuggumi.

Hoppas ni haft en trevlig 1a maj ! Någon som varit ute och demonstrerat förresten?

/ ida

Kommentarer
Postat av: isa

Jag förstår, det var därför jag inte tjatade på dig som jag nog skulle gjort annars:P, förstod att det var ngt. Hoppas det är bättre idag<3

2009-05-02 @ 16:18:19
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: anela

hoppas det är bättre nu . jag var på ålidhems demonstration. det var trevligt. kram

2009-05-05 @ 09:21:12
URL: http://paushymn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0