Imorgon

Imorgon så flyttar jag. Ville bara säga det. Ville bara säga att jag är ÖVER lycklig!!!!

Kommentarer
Postat av: parinya

Hör av dig imorgon när du ver vilken tid det är dags, så jag kan komma med mina stora muskler och hjälpa till, haha:)

2009-05-30 @ 23:16:31
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej Hjärtat!

Halv tio på den stora flyttkvällen. Hoppas att det gått bra o att ni inte behöver hålla på till sent i kväll! sov så gott i din första egna lägenhet. vi kan höras av i veckan.

Mammakram

2009-05-31 @ 21:39:55
Postat av: pappa

Grattis Ida, härligt med ett alldeles eget place. Tänkte låna nycklarna nu i sommar så kan jag vakta den åt dig medans du svettas nere i Halmstad. Obs skämt.

2009-06-01 @ 11:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0