ett tag sedan

Dåligt med uppdatering var det här men så blir det också när det är tentatid.

Som sagt så är det tentatider vilket betyder att jag antingen spenderar min tid på universitetet eller hemma och pluggar. Träningen ligger också nere för tillfället tyvärr, det beror både på plugg och ulcerös.
Jag mår inte alls bra just nu vilket har gjort att jag seriöst har övervägt att ge upp den här terminen för att jag ska klara sommaren för klarar jag inte sommaren så får jag inga pengar, får jag inga pengar så kan jag inte behålla lägenheten, kan jag inte behålla lägenheten ja då blir jag riktigt ledsen och vad är då en tenta värd?
Så på måndag ska jag till sjukhuset för att göra en endoskopi för att se hur det verkligen ser ut där i tarmen eller som min läkare sa;

"ja nu när cortisonet inte har hjälp så kliar det ju lite i fingrarna att göra en tittupp" HAHA! ja han verkar ju ha ett jobb som han gillar iallafall. Inte vet jag om jag hade tyckt att det var så spännande.
Men så på måndag kommer domen och jag vet inte ritkigt vad som kan vänta, tarmvila, ännu mer cortison, stomi?


Ja kanske är det fel att måla fan på väggen men ibland är det skönare att tro det värsta och bli glatt överaskad :)
 
...o ännu har jag inte gett upp

trevlig helg / ida

Kommentarer
Postat av: parinya

Hoppas det blir bättre Ida! jag tänkte att vi måste ju göra något innan det blir sommarlov, vi kommer ju fasiken inte ses på jättelänge då! Puss och kram!

2009-05-22 @ 17:25:34
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: Isa

Du är stark min vän!

Hoppas du får en mysig kväll puss:D

2009-05-22 @ 18:35:48
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: pappa Bod

Hej Ida, hoppas verkligen du inte grottar ner dig. Jag förstår att allting är piss just nu, men "every cloud has a silverlining" eller som tysken säger nein, lass dich nicht verharten in dieses hartze zeit. Tror inte att jag kan uppmuntra dig men ber dig ändå kämpa på, apropå tentan, så vet du innerst inne att du kan "djävligt mycket".

2009-05-23 @ 00:15:41
Postat av: mamma

Ida! Stå på dig. Förstår att du är trött, men att ge upp en hel termins slit så här på slutet ger dig ännu mer arbete. Har dessuton för mig att du blir återbetalningsskyldig om du inte klarat en viss poängnivå. Tänker på dig på måndag. Pussa o Kramar hemifrån!!!!!

2009-05-23 @ 11:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0