Är det lördag idag?

När man är ledig så här så flyter ju dagarna helt ihop...

Idag så har plugget INTE gått bra, har mest suttit o stirrat på böckerna så då bestämde jag mig att det inte tjänade någonting till och gav istället efter för min längtan till havet och satte mig i bilen och gav mig iväg.



o ja det är ju inte precis som havet hemma men om jag drog in riktigt mycket luft i näsan så kunde jag ana doften av saltvatten och tång:) Var är min sandstrand!?

Nu ska jag fortsätta se filmen Dreamgirls.Tänk en film på TV  som inte har visats typ en miljon gånger! Händer inte ofta.
Och imorgon? Jo då blir det pluggdejt med härliga Isa och då är det dags för Immaterialrätten att få sig en omgång. Here we go!

/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0