Fredag den 13

Min läkare ringde idag o sa att alla prover såg utmärkta ut, ??? De kan inte se utmäkta ut med tanke på hur jag mår, de senaste provena måste ha gått om honom eller något. Jag får ringa tillbaka imorgon.

När jag kom hem så somnade jag o sov i fyra timmar. Jag är galet trött på att det pendlar upp och ner. Senast som jag mådde bra i mer än några månader var nog senast i ettan på gymnasiet.

Nu ska jag lägga mig med vetekudden och veckorevyn.

Oj det här blev ju inget roligt fredagsinlägg men ska ni läsa min blogg så får ni stå ut med sånt här också....

// IDA

Kommentarer
Postat av: parinya

Mm visst gjort det:) Tack detsamma, krya på dig stumpan. Som du tidigare sa till mig, veckorevyn brukar hjälpa:)

2009-03-13 @ 21:14:16
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: frida

Mina prover har alltid sett bra utan hur dåligt jag än har mått. Det kanske inte brykar vara så för dig, men det är inge ovanligt. Ganska ofta som det händer så för folk att det ser bra ut men det är inte bra.

Kram

2009-03-14 @ 20:00:29
URL: http://thebird.blogg.se/
Postat av: mamma

men, lilla gumman.....

2009-03-15 @ 00:39:56
Postat av: pappa Bod

Bra att du verkligen kontaktar doktorn och förklarar hur du mår och känner dig. Allt går inte att avläsa med prover. Därför har sjukvården alltid en personlig kontakt där man får tala om hur man mår. Då är det viktigt att du talar om det som du precis skrev och inte gör som " farmor " - Jo det är väl rätt så bra, det är bara jag som börjar bli gammal och åderförkalkad. Hon har t ex aldrig talat om att hon har huvudvärk och yrsel.

2009-03-15 @ 08:41:40
Postat av: Ida

Det visste jag inte frida men då är det kanske inte så konstigt då, skönt att veta:)

2009-03-15 @ 13:52:20
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0