Vårstädning

Idag hade vi det sista seminariet på Arbetsrättsperioden och det  var monserseminariet. Ush o fy! Det var krångligt och svårt och jag tror aldrig att vi har tvekat så mycket i vår seminariegrupp på om vi kan. Läraren surnade till och med till när vi inte var så pigga på att svara även om han bedyrade att det inte gör något om man svara fel,..nej visst!

Sedan följde en dag nere på stan, det var ju definitivt roligare:)
Jag fick ett infall och gick o klippte mig, skönt, som en vårstädning av mig själv, haha!



Dagens inköp ser ut så här. En underbar blå bommulskjol, en söt kofta i korall, en randig tröja som måste ingå i allas vårgarderob och det bästa, en småblommig minijacka från HM.
Inte ett enda svart plagg!
Jag köpte också ett hårlasso och en annan hår grejsimojs. Hårlassot  var populärt på 80talet tror jag men jag gillar det grymt. Jag har lite för kort hår men det funkar med nöd och neppe. Men ett hårlasso är ett tips, sitter som berget och är snyggt variation på en vanlig toffs.

 

Ingen bild på lunchen idag då ja vart allt för hungring men det blev fläsk med annanas i sötsursås, mums!

Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Det är klart lärarn surnar till ibland, dem vill ju ha utbyte, debatt och diskussion. Men det går säkert över, annars är det ju ett arbetsmiljöproblem, fniss. Vi har precis kommit hem från Hafjell, en toppenvecka med madrasserad bob åkning och ett bejublat besök i Kvittfjells störtloppsbacke, jag äkte den 7 ggr med toppfart 122 km/h och snittfart 67 km/v. Sista dagen fick Manne och jag mjölksyra i benen varje åk. Skall kolla M H biljetter imorgon.

2009-03-27 @ 05:59:04
Postat av: Jalley/Anton/Linn

najs blogg! :)



kolla in våran ;D

2009-03-27 @ 20:40:26
URL: http://jals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0