Ten little soldiers screaming in my soul

Jag har börjat att försöka att plugga allt jag behöver i skolan så att jag sedan när jag kommer hem bara kan vara hemma utan att tänka på plugget. Det har ju då blivit så att mina dagar på Universitet har blivit långa.
Men det ingår i min lilla plan också att hålla mig borta från ställen där jag kan somna en längre stund då Ulcerösen gör mig så outgrundligt trött och då är ju Univeristet med massa folk runt omkring perfekt! Ni som känner mig vet ju att jag kan somna precis överallt...

Men jag ska bege mig hemåt snart då det ikväll blir en tuff spelkväll ute i Ersmark då vi ska äta mat, dricka lite vin och spela TP och Cluedo, mina favoritspel!
De andra som ska vara med och spela är lite äldre och har ju hunnit med så mycket mer och kan typ allt så jag antar att min allmänbildning kommer få sig en smäll, haha!

en fredagsfråga;
vilket band har denna rad som i min rubrik i en av deras låtar, någon som kan gissa?

Jag hoppas ni får en riktigt trevlig fredagskväll och helg:)

kramar // IDA

Kommentarer
Postat av: Isa

däremot så kommer min otroliga allmänbildning slå stort ikväll! (hoppas det blir lag säger bara jag)

Och du förresten, pick up the phooone;)

2009-03-20 @ 17:17:00
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: parinya

Hehe ja det stod faktiskt mellan det spelet och det som jag köpte. Det vi köpte är ett spel med apor och man kör olika tävlingar:) Nåväl, lycka till ikväll, hoppas du får någon fråga om elefanter - du verkar ju vara expert på det märkte jag när vi spelade;)

2009-03-20 @ 17:25:45
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: Isa

hahah klockrent P! Sen kan vi ju hoppas på en om jordnötter till Ida också.

2009-03-20 @ 17:45:58
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

Kan det vara Mando Diao? För det finns väl inga andra band!?

2009-03-20 @ 17:51:23
Postat av: Ida

du gissar så rätt så mamma:)

2009-03-21 @ 14:42:42
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0