Sunday bloody sunday

Helgen har varit toppen verkligen:) det har kännts som om jag har bestämt över helgen, konstig känsla!? Det har varit jag som har bestämt men då undrar jag vem det annars är som brukar bestämma, haha!? knas...

Spelkvällen i fredags var verkligen kul, dock så var det ju inte så lätt eftersom TPt var från 1980 och då var jag ju knappt ens påtänkt.
Men jag har lärt mig att ett annat ord för Glattmask är Daggmask och att Observatorre Romano är en tidning som ges ut i Vatikanstaten, detta var också frågor som vi svarade rätt på.

 
1. Alla under djup koncentration
2. Den eftertraktade chockladkakan, spelkvällen förstod jag bara var ett svepskäl:)

Solen lyser idag så jag har tagit efter två av mina klasskompisar och har suttit ute på balkongen o läst i Anställningsförhållandet och solen nästan värmde.

Anton har stått i köket hela dagen inför hans nya projekt. Vi har nämligen kommit överrens om att han ska laga lunchlådor både till honom och till mig i en hel vecka. Det var tänkt att tre stycken av hans klasskompisar skulle vara med också men de drog sig ur då de tyckte att det var för dyrt. Jag betalar gärna 40kr per matlåda för att få den maten som Anton lagar. Så håll utkik i veckan för jag tänkte visa vad han bjuder på. Efter en snabb titt i köket så insåg jag att en av rätterna kommer att innehålla hjärta....

// IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0