Söndag

Oj, nu är det dålig uppdatering här men de senaste dagarna har varit den där vardagslunken som vi alla har.
Min består av skola, skola och mer skola.

Igår så var det utgång med några härliga tjejer i klassen och den här gången satsade vi på stan, det hela slutade dock på campus och Corona då vi inte kom i på stället som vi ville och jag tror bestämt att jag var orsaken. Det var 21årsgräns. När jag fyllde 18 så tänkte jag wiho nu är det fritt fram men icke.
Ja det var mycket trevligt iallafall med fotbollspojkar, coola taxichaufförer och virriga kompisar:)

Nu har jag tänt lite ljus här inne på mitt rum och tänkte avsluta helgen med en film.

Hoppas ni har  haft en trevlig helg allihopa!

godnatt // IDA

Kommentarer
Postat av: Fotbollspojk

Mycket trevligt :)

2009-03-30 @ 00:22:36
Postat av: Isa

Oh en fotbollspojke som skrivit. Känner mig lite träffad av virrig kompis ;)

2009-03-30 @ 14:10:47
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

haha jo den var till dig Isa:P

2009-03-30 @ 15:27:19
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/
Postat av: pappa Bod

Hej Ida, trots din vardag så verkar det som du kommer ut och festar samt kollar bio en hel del. Hoppas du har det bra och att du är fit for homeflying på fredag. En bra instuderingsfilm heter Planes,trians & automobiles. För övrigt om du eller ngn i din närhet laddar, kolla in La Zona en film om "grindsamhällen" aka gated communities.

2009-03-31 @ 00:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0