Måndagsbarn

Då var  det måndag igen. Idag träffade jag min nya basgrupp och vi har jobbat undan ganska bra tycker jag. Den nya perioden innebär Immaterialrätt och idag skulle vi skriva ett Licensavtal. Det var lite klurigt med tanke på att jag själv inte ens har skrivit på ett avtal någongång.

På lunchen hann jag med en trevlig stund på Lindell med Isa som har börjat ta med sig lunchlådor, I like! :P

Nu sitter jag på UB och ska läsa lite innan jag går hem. Jag har en stor ganska skräckinjagande svart bok som jag måste ta mig an. Hua!

// IDA


Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Har du snott rubriken från Salman Rushdie ? Har du kollat in "slumdog ..." ?

Näe hans duktigt braiga bok heter midnattsbarn, tror jag.

Har du börjat packa inför hembesöket ? Ta med recepten så kan vi köpa medicin, om du vill.

2009-03-31 @ 00:27:39
Postat av: Ida

nej den är efter veronica maggios låt Måndagsbarn:) Hur mycket film ser du egentligen pappa, alla kommentarer är ju fullproppade med filmtips, haha! nej jag har inte börjat packa, men det där med recepten var ju en bra idé!:)

2009-03-31 @ 22:23:28
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/
Postat av: pappa Bod

Jag kollar "nästan" aldrig in filmer numera, håller mig till P1.

Förresten kan jag rekommendera den belgiska filmen "Mördare utan minne". Den var riktigt bra, tror jag, som en väldigt hård Beck-film, tror jag. Har köpt nya träningsskor idag, hoppas de gör underverk för mitt onda knä.

2009-03-31 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0