Läsa Läsa Läsa

Idag hade vi en föreläsning om arbetsmiljölagen, ganska intressant faktiskt men det kändes som att alla var så där måttligt intresserade fram tills att föreläsaren kom in på att man kunde som arbetsgivare få fängelsestraff om man bröt mot den, då var det många ryggar som sträcktes och ögon som vidgades.

Jag lyckades också få med mig träningskläderna i min skolväska utan att skippa lagboken och jag måste säga att jag är mäkta stolt! Så det blev en vända med Isa på IKSU och förhoppningsvis så hinner jag dit imorgon också.
Imorgon blir det seminarium om diskriminering i arbetsrätten och vi ska koppla det till EGrätten. Det är konstigt men så snabbt EGrätten kommer i i det hela så känns det som om jag blir helt borta. Å jag som ville jobba med internationell rätt! Kanske dags att tänka om.

Sedan blir det basgruppsarbete och efter det ska jag köra gärnet med mina böcker!
Håll tummarna:)
// IDA

Kommentarer
Postat av: Ida

jag är ju kass o stavar gärnet med g!!!

2009-03-16 @ 22:30:16
Postat av: Isa

haha=) bra att du kritiserar din egen blogg! hjärnet vore ju en rolig stavning också! see you later, då får du se mina naaaglar!

2009-03-17 @ 07:53:05
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

ja någon måste ju vara det kritiska ögat:P

2009-03-17 @ 23:03:16
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/
Postat av: Ida

ja någon måste ju vara det kritiska ögat:P

2009-03-17 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0