I kattlådan

I lägenheten så delar ju Anton och jag badrum något som fungerar bra fakiskt dock har jag blivit skyldig honom en tandborste efter att den tog en flygtur ner i kattlådan.
Något som vi börjat upptäcka på senare tid är att tandkämstuberna har någon konstig dragningskraft dit också, vi tänkte att vi hade missat något och kom på den briljanta idén när vi såg reklamen för 118 800 att de ju måste ha svaret!

Så vi skickade;

varför trillar tandkrämstuben alltid ner i kattlådan?

Svar;
För man är alltid hal om händerna när man precis borstat tänderna, och man sitter alltid
i kattlådan när man borstar tänderna, det är därför

hm, ingen specieldragningkraft där inte och jag kan lugna er med att vi verkligen inte sitter i kattlådan
när vi borstar tänderna och tuberna är numera på ett säkert ställe, haha!
Ganska kul idé ändå, de säger ju att de har svar på allt men de säger aldrig att de har rätt svar...

Tänk jobba där, man får nog ganska knäppa frågor ibland
// IDA

Kommentarer
Postat av: parinya

jo jag vet, de är verkligen jättefina:) Haha vad roligt att ni skickade in en fråga:)

2009-03-10 @ 15:32:10
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: mamma

nånstans ska den ju hamna. Lagen om alltings jävlighet......

2009-03-10 @ 17:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0