en försenad semla eller två...

Idag har jag bakat glutenfria semlor, de första blev helt misslyckade har ingen aning om vad som gick fel men de såg ju ganska roliga ut, typ pannkakor.


Det andra receptet blev bätte som ni ser. Det fick bli minisemlor så man inte blir sådär äckligt mätt. Söta va!?
De är eftertraktade i lägenheten så jag tror jag ska gömma dem, haha!



hoppas ni får en trevlig lördag, blir det melodifestivalen?
Det hade jag tänkt göra men nu är jag tydligen bjuden på 25års fest så nu blir det till att svida om:)

// IDA

Kommentarer
Postat av: mamma

dom understa ser jättefina ut o var säkert jättegoda!

2009-03-15 @ 00:41:48
Postat av: pappa Bod

Härliga semlor, posta gärna min adress är ....

Nej, du är faktiskt värd dem själv, ät och njut.

Skall till falkenberg på orientering idag och imorgon utmanar jag Manne på Ryds Open F1, spring så fort du orkar i 4,5 km med jaktstart. Det ser ut som vi blir minst 15 getingeboar i Stenssons racertävling. Lasse Berggren har tjuvtränat, massor.

2009-03-15 @ 08:45:43
Postat av: Ida

ja de var supergoda! då håller jag tummarna för er i tävlingen, även för Berggren trots tjyvträningen,haha!

2009-03-15 @ 13:54:30
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/
Postat av: Isa

25 års fest??? och varför satt då jag hemma hela kvällen? :P ja jag hinner sitta ikväll, vilken tid tycker du?

2009-03-15 @ 14:51:48
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: Isa

då var det jag igen, du blir väl less på mig snart! Jag har fått en länk till bostäder i umeå av Emelie, där det är först till kvarn som gäller och inte kötid! Kanske kan vara något för dig att kika på? Tack för ikväll :)

2009-03-15 @ 22:01:48
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0