3 dagar kvar

Idag är det tre dagar kvar tills att jag sätter mig på planet ner mot södra delen av Sverige. Jag ska hem, hem till Getinge och Halmstad.
Det ska bli så kul att komma hem o träffa alla och dessutom så är det många av alla "gamla" kompisar som kommer hem från alla världens hörn. Wiho!!!

Idag har jag kört bil, tyvärr inte min egen men jag kom i alla fall ihåg vad som var gasen och bromsen,haha! Är ju risk att det glöms bort...

Var på spinning idag med Isa också, pust och stånk! Jag misstänker att jag kommer ha en ganska rolig gångstil imorgon.
Sov så gott!

// IDA


Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas att vi kan ses någon gång så att det inte bara är kompisar som får den äran......

2009-04-02 @ 10:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0