Studenten imorgon

Imorgon är dagen då hundratals 3or kommer att åka på lastbilsflak, sjunga "för vi har tagit studenten", dricka champagne, få sin champagne uthälld av polisen, gråta, skratta och förhoppnigsvis slippa tillbringa studenten i fyllecellen.

Så imorgon blir det att fira studenten för alla kompisar som får lyckan att kasta mössan i luften! Jag ska också hinna med att fira en 18årsdag och jobba. Det kommer gå fint, karin sa att jag fick ta en av mina powernaps och att det ju i princip räcker med att någon säger powernapp så sover jag. Haha, ja karin du har nog rätt men powernaps är underskattat!

Idag har jag fixat mitt utgågna pass så att jag kan åka till Amsterdam i juli och förhoppningsvis London i augusti.
Som tradition här i Getinge så spelar pappa o jag skivor för varandra och idag var det hans tur vilket resulterat i att Annie Lennox nu sjunger Sweet dreams.

Jag har också hunnit vara ute i trädgården och plundrat rabatterna på blommor innan de blommar över för en fin bukett till artonåringarna imorgon.





sov så gott! / ida - när jag var liten så ville jag bli florist, istället blev det jurist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0