Jag klarade det!

Idag kom det efterlängtade tentaresultatet och det visade sig att jag klarade det. Det är otroligt skönt att nu kunna koppla bort skolan för ett tag och jag ska packa ner skolböckerna i resväskan o ställa in dem på vinden.

Eftersom det inte blir någon omtenta så innebär det också att jag kan åka o hälsa på dig johanna!

Idag försov jag mig trots att jag satt 3st alarm på mobilen så min kollega ringer 10 över 7 och undrar var jag är. PINSAMT och otroligt jobbigt vilket gjorde att hela dagen blev försenad, ush! Det var bara att dra på kläderna oh sätta sig i bilen, som tur är så har jag ju kört den där vägen en miljontalsgånger iaf. Det ska inte hända igen så inatt ligger mobilen i andra änden av rummet,hehe.

Nästa händelse att se fram emot är ju faktiskt på fredag, då slår vi upp det hyrda partytältet i trädgården och det är dags för midsommar och 20års firande. Det ska bli sjukt roligt då det kommer en massa kompisar från högstadiet också. Nu är det bara att hoppas på att vi får fint väder!

/ ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till tentan. Fick själv ett tenta resultat precis, VG sweeet. Nu kan vi fira heeela sommaren! Btwnnär tror du att du kör upp till ume igen? :)

2009-06-17 @ 15:35:27
URL: http://kickem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet inte alls:P Får se hur det ser ut i Augusti.. :P

2009-06-18 @ 08:56:57
Postat av: Isa

Grattis igen vännen! och imorgon fyller du år!!!

Jag ringer dig då, hoppas ni får så kul som det bara går i partytältet. Synd att man inte kan vara med!

p&k

2009-06-18 @ 18:24:07
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: parinya

Tack för tipset:) Jag har gjort lite som du säger, gått igenom perioderna och inte hetspluggat eftersom jag ändå vet att jag kan men det är för tusan nerverna jag måste kontrollera på tentan. Det kommer nog gå bra, hoppas jag:)



Kram på dig stumpan!

2009-06-18 @ 22:28:14
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: fridah

åh, grattis! jag förstår att det känns bra. du får ha en supertrevlig midsommar så syns vi nåt i sommar! puss

2009-06-18 @ 22:50:42
URL: http://thebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0