isolerad

Jag är ganska isolerad i min lägenhet. Inget internet och ingen TV. Det är ju kanske egentligen bra för man lessnar snabbt på att bara stirra i luften och då är det ju faktiskt bättre att plugga, hehe.

När Anton och Michela var hemma i lägeneheten och anton stod och betraktade mitt sovrumsfönster
så sa han helt allvarligt, "Här kan du ju hoppa ut om det kommer en mördare, det är ju inte så högt".
Han tittade på mig och började sedan gapskatta! Antagligen såg jag livrädd ut...
Tack anton tack. 



Eftersom jag hade ett sånt härligt flytteam så måste det ju illustreras i bilder, hann dock inte bli så många och inte heller alla fastnade på bild men, here they come!

 
Alla sakerna...


Delar av gänget:)


Goliat ville då inte hjälpa till

 
Vi besegrade spiraltrappan och Linn tycker det är otroligt hur mycket grejor jag har


Nu är vi trötta:)

Fler bilder från lägeneheten blir det senare.
Nu ska jag hämta bilen från verkstaden och sedan blir det hem o kolla igenom lagarna ännu en gång. Imorgon smäller det.

/ ida

Kommentarer
Postat av: parinya

Du med, du tycker ju om Damien;) Kram!

2009-06-04 @ 16:08:17
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: johanna

LYCKA TILL! =)

2009-06-04 @ 20:18:54
Postat av: mamma

Lycka till Ida! Tänker på dig extra mycket idag.

Många pussar o kramar...........

2009-06-05 @ 08:02:34
Postat av: Linn

Vi var ett fantastiskt flytteam, synd att ni inte är här när det är min tur.

JAG SAKNAR DIG REDAN, HOPPAS DET BLIR HÖST SNART!

Kram, kör försiktigt imorn

2009-06-06 @ 23:36:38
URL: http://linnsplockepinn.blogg.se/
Postat av: parinya

Gick bilresan bra? Jo Freud klarade sig, han satt i framsätet med mig hela vägen:)

2009-06-08 @ 14:47:50
URL: http://parinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0