bränt barn skyr elden???

Ja idag så drog sandra och karin iväg mig till stranden och det var faktiskt ganska skönt, egentligen är jag en såndär människa som helst vill ha det lagom varm och kallt och om jag måste välja så hellre för kallt. Men vi fick solat och badat och det var kallt i vattnet men ett dopp blev det minsann.

Kommer ni ihåg Apotekets förra sommarreklam med folk som hade bränt sig något förbaskat? ja jag ser väl ut något sånt där. Men att jag inte lär mig!?
Idag är det ju fredag men jag tror att det är söndag eftersom jag har varit ledig idag men jobbar världens hästpass imorgon 7-21.30 det är ju galet...gamlingarna slipper mig aldrig hehe! jag får iaf rast mellan 13-17 och då blir det 4års kalas.

Ikväll så har jag varit hos karin och grillat och igår så bjöd Roger på middag, mumsigt värre. Jag börjar gilla att inte behöva laga middag själv, hihi!

nej, nu bums i säng, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej bubbsi! Nu är jag tilbaka i Halmstad igen. Jag är borta nästa vecka (farmor och farfar resa) men sen är jag här igen :). Vi får hitta på något.

2009-07-01 @ 21:16:41
Postat av: Anonym

// Tove

2009-07-01 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0