Båstad nästa

Vissa norrlandsfasoner har minsann satt sig hos mig, till exempel att äta middag vid 17.00. Det märkte jag idag när vi åt kvällsmat vid 19.00. Oj vad min mage kurrade!

Nu ska jag byta om från mina ledighetskläder,sätta mig i bilen ner till sommarstaden Båstad för en kväll hos Johanna.

Idag har jag letat fram mina otroligt snygga sjukvårdsbiträdekläder för på fredag så börjar det. Dags att börja jobba igen och det ska faktiskt bli kul. Jag blir lite stressad av att inte "behöva" göra något.

Frågar ni min pappa så har jag visserligen massor som jag behöver göra, men det örat lyssnar jag inte på just nu,hehe!

/ ida


Kommentarer
Postat av: Linn

Mat vid 17.oo is the shit:) Erkänn du saknar Norrland lite:)? Trots att vi idag har haft 6 grader och regn. Men det är ju åxå i Lappland så.

Kram

2009-06-14 @ 20:21:08
URL: http://linnsplockepinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0