20år

Det blev en riktigt bra födelsedag tycker jag. Större delen av släkten var här på dagen och sedan var det bara att köra på och fortsätta med kompisarna.

Tack för blommorna tjejer!!!

Det blev grille, kubb och fest:) Mitt i alltihopa så började det att hagla, åska och blixtra, så det var helt enkelt en riktig midsommar, hehe!
Det enda tråkiga som hände var att jag igår upptäckte när jag skulle använda datorn att den stank öl. Ush! så nu e den paj, öl och tangentbord är ingen vidare kombination precis. Min fina lilla dator:( Någon som har något tips?

Jaja, jag blev på mycket bättre humör när karin föreslog en tripp upp till Gekås något som jag inte tackade nej till, det måste ju införskaffas en del grejor till lägenheten!



Laddade och med vässade armbågar


trött i fötterna, underbart glad och lite fattigare


det är härligt att vara hemma igen!

hade ni en bra midsommar? / ida


Kommentarer
Postat av: parinya

Tack vad snäll du är:)



Haha ja jag tror också det känns mycket bättre för Mattias:)



Sköt om dig! Kram

2009-06-23 @ 23:40:56
URL: http://parinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0