En lång dag

ja det är ju inte världens bästa uppdatering här men jag lockas mer av vädret ute än att sätta mig vid datorn faktiskt.

Idag har jag jobbat, det är riktigt svettigt att jobba och jag har börjat undra hur man gjorde innan personliftarna fanns. De som arbetade då kan inte haft mycket till rygg kvar kan jag ju säga. Ja imorgon blir det fortsatt jobb, lördag också och sedan är jag ledig på söndag, gott!

Vårt bigaråträd är helt överfullt med bigaråer (stavas det verkligen så?)  så jag äter och Sixten glufsar i sig kärnorna. Vi har busat runt i trädgården och Sixten upptäckte grannens självgående gräsklippare, SUPERKUL!

   

Vi har faktisk också hunnit med en sväng ner på stranden där vi fikade och tog oss ett dop, det var tydligen varmt men jag tyckte att det nog minsann var ganska kallt, hehe! Ja en mysig kväll var det iallafall.

Vacka västkusten





När vi kom tillbaka till bilen så var det några som hade slickat av den allt salt....

nu ska jag duscha av mig allt saltvatten och sedan drösa i säng!

sov så gott! / ida


Kommentarer
Postat av: Linn

Här tror jag att hösten har kommit redan,usch så kallt det är. Snart ses vi:O)

Kram

2009-07-07 @ 21:43:53
URL: http://linnsplockepinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0