det börjar ta form

Min lägenhet börjar ta form, ja iallafall i mitt huvud sen får vi se hur väl det stämmer överrens med verkligeheten, hehe.

Ja här nere i södern händer inte så mycket. Jag jobbar, gosar med sixten, och försöker hinna träffa alla. Jag har förresten hunnit se Harry Potter filmen och den var riktigt bra.

Jag har fått skrota drömmen om en divansoffa tyvärr. Blev lite för saftigt... men här är min nya älskling!


Ja nu är det bara lite andra saker som ska fixas, lite möbler som ska målas, släp ska fixas och det sista ska inhandlas och sen är det dags för avfärd. Wiho:)

/ ida

Kommentarer
Postat av: Linn

Halloj. Den soffan säljer de åxå på blocket för en tusen lapp:) Tänkte bara säga det.. Snart ses vi. Kram

2009-08-03 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0