Ynka två dagar kvar!

Jag sitter redan på skolan men jag har, eftersom jag sitter här, inte riktigt kommit igång ännu. Isa har försovit sig men du, hellre idag än på torsdag:)

Idag har jag tänkt sammanställa alla instuderingsfrågor som vi har fått och gjort under terminen. Isas och mitt slit på Lindéll alla kvällar måste ju faktiskt få göra sig rättvisa och följa med på tentan.
Ikväll blir det provpackning av resväskan som jag ska ha alla mina böcker och pärmar i till tentan, håll tummarna för att jag får ner allt i den blå!

Det är den 13 idag vilket också betyder att en viss halläning har påbörjat resan upp till Norrland och Luleå. Det blir en lång resa men det är den värd! Hoppas ni hinner komma in och hälsa på i Umeå.

Vad gäller tentaångesten så är et ganska lugnt nu faktiskt. Det känns på ett sätt bra och som att jag kan klara det. Det ända som jag är osäker på är den förbaskade EG-rätten. För att få B vilket är godkänt så måste man ha 50% rätt, alltså 20 poäng och EG-rätten är en fråga på 10 poäng så jag har ändå en ganska stor chans tror jag, hoppas jag.
Ja det är bara att vänta och se, en sak som är säker är att jag längtar tokmycket till att det är torsdag eftermiddag!

time to work // IDA

Kommentarer
Postat av: isa

ja alltså torsdag efter tentan, fytusan då är det fest vill jag lova!

2009-01-13 @ 18:37:11
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

kämpa på, du vet att jag tror på dig, du fixar detta. Fest på torsdag är du värd!

2009-01-14 @ 09:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0