Terminen är SLUT

Tentan är gjort, terminen är finito. I går skrev jag min första tenta på juristprogrammet och det var nervöst. Jag var nog inte så nervös för själva frågorna utan mycket pga att det var första tentan. Hur går det till? Hur ser salen vi ska sitta i ut? ja allt sånt.
Jag tror att det gick någorlunda iallafall, det återstå att se den 3 februari. Nu har jag lämnat det bakom mig och det är dags att ta tag i termin två.

Att terminen var slut måste ju firas så vi hyrde en av klubbarna på campus och bjöd in våra faddrar som också gjort tenta. Det blev en grym kväll! Jag hade superkul och det är alltid lika roligt att se klasskompisarna som man är van att se seriösa och böjda över böcker verkligen släppa loss på dansgolvet :)

                                                                                                                
               Så här såg väskan ut som jag hade med mig på tentan.              Några av kvällens glada T1or




The girls!


                   

// IDA

Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Hej hoppas din tenta gick bra, ni är väl värda att festa till det.

Hur är vädret och snöläget däruppe ?

2009-01-18 @ 14:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0