Sista kvällen i byn

Ja nu sitter jag här och bara väntar på att jag skall få sätta mig på tåget hem till Umeå. Missförstå mig inte. Jag har haft det super nu under juluppehållet. Det har vart så kul och mysigt att få träffa så många igen men det känns ändå som om livet har stått på paus. Vardagen har varti borta. Och vardagen kan ju faktiskt vara ganska chamig:)

Eftersom min far har satt mig i arbete att rensa bland alla mina grejor och på vinden och jag vart begravd av allt så kom min kära mor ut till Getinge i dag för att hjälpa till. Tack! och vi fick faktiskt allt färdigt. Fint uppdelat i lådor som jag kommer att behöva när jag får egen lägenhet och i sådant som skall spara till senare.

Ikväll så hämtade vi hem pizza från stället i Halmstad som har glutenfria pizzor, Giovanis heter det. Mums, mums, mums!

Farmor kom över på lite kaffe och chokladkaka också precis som förr. Saknar hennes påhälsningar när jag var ensam hemma. Ingen farmor i Umeå inte men vi planerar att hon skall komma upp och hälsa på :)

Nu ska jag drösa i säng....
sov så gottt!

kramar//IDA


                                                                                   Min TUNGA packning


                                             Pappa hade nog hoppats på att det blev lite färre lådor men det blev lite
                                                                                    mer organiserat iallafall.




Kommentarer
Postat av: mamma

ida, var stolt över dig själv, du sorterade ditt liv på en dag! Jag är imponerad att du klarade av den TUNGA packningen ända till umeå det måste kännas i kroppen......

2009-01-05 @ 09:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0