Rastlös

Det pirrar i mina ben, vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag har packat upp alla mina väskor, städat mitt rum och garderoben, lagat mat, ätit mat. Fortsatt lite på plugget, tittat på TV och klockan är BARA åtta!!!
Jag har ju baske mig till och med diskat!

Vad ska jag göra nu då?

Färga håret? Ljuset i badrumet är obarmhärtigt och min utväxt hemsk :( 

De andra i lägenheten börjar nog undra vad det är med mig. Mickaela hotade med att ringa 112 när jag hade vridit på pepparkaksburkarna lite väl länge.

Uhh......

Vad gör ni, fredagsmys, förfest kanske?

// myror i brallan

Kommentarer
Postat av: jan eriksson

sitter hos moster Karin. Hon o Jan o Gustav, Milis o Fanny o jag hälsar. Många KRAMAR mamma

2009-01-09 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0