Min nya karriär som programmerare

Nu har jag suttit länge länge bland alla siffror och koder och nu äntligen är jag färdig.

Jag har under ett par dagar försökt att ändra design på bloggen och jag har gjort otaliga versioner men det har alltid fallit på att det sedan inte har visats när man söker på bloggen.
Det visar sig nu att den nya designen inte syns i Firefox. Förstod detta efter att jag läst din blogg Isa:)
Ja man lär sig något nytt hela tiden, visste ni förresten att snoret byter näsborre var fjärde timme?

Det ni! Det är sådan kunskap som jag varvar den juridiska litteraturen med.

hoppas ni får en trevlig onsdag!
over and out// IDA

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHA! fan vad kul!

2009-01-14 @ 15:56:32
Postat av: isa

ingen kunskap är dålig kunskap, eller vad det är man brukar säga. Firefox brukar fatta att det är ny design efter ett tag, så spara stilmallen och vänta in. Det tog lite mer än en dag för mig. Men som det ser ut när du förhandsgranskar är som det ser ut sen!

Ska vi ta en prommis ikväll? vore skönt!

2009-01-14 @ 16:33:21
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: frida

läst precis din kommentar i min blogg.

vad söt du är! det där gjorde min kväll. tacktack!

hur blev föresten ditt hår när du klippte dig i stockholm? funderade på det idag när jag stod och slet med mitt hår :P

du är också SNYGG, HÄRLIG och UNDEBAR! vi får ta och träffas nåt framöver tycker jag. och göra om våran lilla "glasskväll".

KRAM

2009-01-14 @ 20:26:19
URL: http://thebird.blogg.se/
Postat av: pappa Bod

Hej Ida, I keep my fingers crossed for you.

Försök att hitta lite säkerhet i att du innerst inne vet att du kan och att kommer att klara tentan, om inte denna gången så på nästa försök.

Ha det bra och ta med dryck och choklad samt gärna termos med choklad eller te, glöm inte att ta paus och läsa igenom vad du skrivit.

2009-01-14 @ 21:05:58
Postat av: isa

alltså så roligt som jag hade igår har jag inte haft på länge!! 10p till tentafester!

2009-01-16 @ 11:09:55
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: Parinya

Nu har jag hittat hit:) Roligt det ska bli att följa din blogg!

2009-01-16 @ 13:19:57
URL: http://parinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0