Min hejaklack...

...ni är guld värda. Tack så mycket för allt pepp!

Idag har jag ängnat dagen till att sortera i alla mina papper, SKÖVLAT som en viss person kallade det för, hihi:)
Det gick bra och det kändes bra så imorgon far jag till biblioteket och skriver ut och sedan tänkte Isa och jag sätta oss ner och försöka göra lite gamla tentor, huja! Rapport kommer imorgon.

Alla kycklingar är nu hemma i boet som Anton sa när han klev in genom dörren tidigare ikväll och det firade vi med att äta kyckling inlindad i bacon med klyftpotatis. Tyvärr hann det inte bli några bilder...vi var alltför hungriga.
Mickhaela och jag berättade också för Anton att Djurskyddet Umeå ringt tidigare under dagen och frågat om vi kan ställa upp som jourhem. Mickhaela och jag har försökt övertyga Anton länge och precis innan vi åkte hem för jul så sa han att han gärna ställer upp. Så imorgon får vi tillöknig i vår lägenhet, två fina katter! Det ska bli så mysigt, mina planer på att skaffa fiskar kanske får vänta ett tag tror jag.

Vad har mer hänt idag? Jo Grammisgalan var ju och EMD vann för årets bästa låt med Jenny let me love you. HMM, visst måste det ändå ha gjorts ett antal låtar som är bättre än den under året??? varför frågade inte grammisgalan mig för, jag kunde gett dem ett antal tips...

Grattis säger vi till farmor som fyller hela 77 år idag!
Många kramar till dig:)

over and out
// IDA

Kommentarer
Postat av: pappa bod

Hej Ida, roligt att ni får ta hand om Bill o Bull akta er dock om även Måns kommer och vill ha fristad.

Hoppas du hinner prova dina grillor på Nydalasjön.



Ps Glöm inte titta till bilen då o då o kontakta gärna en däcksfirma typ däckia o spela ovetande. Ds

2009-01-08 @ 09:38:04
Postat av: milly

hej,hur e d me dej? du kan väl skriva ett mail om du har tid? :) kul att höra d där me katterna, kul idé liksom :) kramar liz hälsar :)

2009-01-14 @ 17:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0