kvällens bravader in the kitchen

Nu har jag bakat bröd och det gick så mycket bättre med de fina julklapparna som jag fick, en fin elvisp och super silikonpenslar att pensla bröden med.

Men ibland blir jag så frusterad när jag bakar glutenfritt, det blir ju så kladdigt, ibland helt omöjligt. Men ja hyftsat resultat blev det iallafall så imorgon blir det lyxfrukost.
    

Måste också tipsa om att det glutefria utbudet bara blir bättre och bättre. Titta vad jag hittade på den annars så sparsmakade glutenhyllan på ICA. Helt underbart. Sedan Special K kom så har jag alltid stått o trånat vi flinghyllan men detta är väl det närmaste jag kommer. O de är ju jummie:) smaka!


puss o godnatt!

// IDA


Kommentarer
Postat av: Mamma

skönt o koppla av med brödbak, de ser jättefina ut!!

2009-01-21 @ 12:32:00
Postat av: pappa Bod

Heja Ida, det blev ju fina bröd. Håller med dig om att konsistensen är svårjobbad, kladdar överallt. Flingorna ser goda ut, heja semper.

För att bräcka Anton och andra motionärer har jag idag anmält mig till vasaloppets öppna spår söndag 22 februari. Måste utöka min träningsdos nu...

2009-01-21 @ 18:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0