Första dagen som T2a

Första dagen började med att jag försov mig, jisses vad arg jag var på mig själv!!!  vet inte hur det gick till.
Men nu är det iallafall igång, andra terminen. Dags att leta upp alla böcker. Tack för bidraget pappa, jag kan försäkra dig om att det går till kurslitteratur:)

Idag har jag trotsat min förkylning och körde årets första Aerobic Dance pass med Isa. Vi trodde att koreografin skulle vara helt ny och att vi skulle få lite svårt att hänga med men det var en bra blandning mellan gammalt och nytt. Det var härligt att vara tillbaka på IKSU och denna terminen skall det köras hårt!

Jag har hittat en tenniskompis också så dags att besöka Umeås tennisbanor! Match i sommar pappa, ska inte låta dig bli bättre än mig inte:)

sov så gott!
// IDA


Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Utmaningen är antagen, känner att mitt spel utvecklats och idag vann vi i dubbel. I värsta fall får jag väl psyka ut dig. Brad Gilberts bok ; Ugly playing beskriver fint hur man får motspelaren ur balans. Perfekt att införa på juridik utbildningens literaturlista. Annars rekommenderar jag Björn Kumm Terrorismens historia från Saracener till Hizbollah.

2009-01-27 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0