varför jag älskar Umeå

De senaste dagarna har vi haft underbart väder så även idag. Så jag passade på att gå en sväng runt Nydalasjön. Det blev en lång sväng, hela 9 km men det var härligt och jag var inte ensam, alla ville ut i vädret!

      

      

 

¤ Vi har värsta snöberget på vår parkering, väntar bara på att bilen ska hamna under...
¤ Söndagsnöjet  i Umeå
¤ Världen sötaste lilla stuga, den passar dig mamma:)
¤ Det här är en del av Nydalasjön,
¤ Hur kan man inte älska norrland när det ser ut såhär?:)
¤ Men att gunga är ju klart lite svårt nu...
¤ Oo ja man får skylla sig själv om man inte ställer in cykeln i boden!

hoppas ni haft en lika skön söndag!
kramar /// IDA

Kommentarer
Postat av: mamma

Sååååå härliga bilder. Snö är fint när det får ligga o inte som här då den bli grå o slabbig, bara ett störniningsmoment. Stugan jättefin, till salu?

Mammakram

2009-02-15 @ 19:59:26
Postat av: frida

det märks att du inte är van snö. jag bor inte så långt upp men ändå ser det ut sådär varje vinter :)

KRAM

2009-02-15 @ 22:46:32
URL: http://thebird.blogg.se/
Postat av: Karin

Ser helt underbart ut gumman, hoppas du njuter riktigt ordentligt, även om jag vet att det är tufft i plugget! Själv har jag legat å solat vid poolen idag...snacka om raka motsatsen! Kämpa på så ses vi snart :D puss å kram

2009-02-16 @ 12:46:50
Postat av: frida

klart det kommer vara sådär mycket snö varje vinter, iaf uppe i norrland. det var mer snö förr om åren. nu har den minskat. men ibland kommer det endel ändå. själv är jag så van det att det inte finns i min värld att det inte finns snö på vintern, haha :P



nu har jag tappat bort den men ska leta reda på den :)

2009-02-18 @ 21:53:19
URL: http://th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0