Mina mys!

Idag mår jag mycket bättre och jag fick tillstånd av Michaela att lämna mitt karantänsområde på 19kvm. Det första jag gjorde var att inta köket. Jag fick faktiskt mina goda räkor igår då Anton var så snäll o lagade mat åt mig, ibland är jag väldigt glad att jag inte bor ensam.

Katterna satt utanför min dörr och tittade på mig och sedan på matskålen, så det fick bli en sväng bort till Ica för att inhandla lite mat till oss allihopa.
Vi myste sedan lite i soffan. De har verkligen blivit så mycket bättre med oss nu, de är inte lika rädda längre och kom till och med för att hälsa på mig när jag kom hem, framsteg.


Goliat och sofia

Efter ett samtal med mamma idag så fick jag veta att min lille älskling Sixten var sjuk hemma i Halmstad. Men det verkar ändå som om han blir bra i igen, det hoppas jag verkligen, han ska ju också bli norrlänning hoppas jag!




Efter ett snack med tjejerna på skype idag, vi kom fram till att vi nästan befann oss i var sin väldsdel allihopa, så bestämdes det att det blir en vecka nere hos Jessica i sommar. ÅÅ, jag längtar!!!!!!!

trevlig kväll!
// IDA

Kommentarer
Postat av: parinya

Det var nog inget speciellt, kanske bara trötthet:) Trevlig helg

2009-02-19 @ 20:21:38
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: pappa Bod

Härligt att du blivit bättre, MP firade med att övningsköra på hala vägar med farbror Alf och middag i skogen med Karin. Snöläge 4 cm, vitt och fint.

2009-02-20 @ 00:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0