Uppdatering

Helgen började med EPP vilket på studentspråk betyder efterpluggspub på både E-puben och Corona vilket var en perfekt avslutning på veckan med trevliga kompisar!
Att för en gångskull slippa laga mat var riktigt skönt:)

Igår så var Isa o jag bjudna på inflyttningsfest hos en av våra faddar och jag måste bara säga, jisses vilken lägenhet! Det var en etta och den var verkligen helt perfekt. Kan jag få tag på en sådan här på mariehem så kan jag stå ut med den förbaskade uppförsbacken.
Killen hade ju smak dessutom, dock ville han inte avslöja vad han betalade mer än att det kostade ett sommarjobb så antagligen kostar den skjortan.
Jag glömde tyvärr kameran där så tyvärr blir det inga bilder idag.

Däremot blir det lite bilder från något som heter Vintercampus. I torsdags så kunde man få äta renskav med kantarellsås, bada badtunna, kasta lasso, få se renar och åka hundsläde. Vi kände oss verkligen som folk från södern då  vi blev helt uppspelta och var ju tvunga att åka den här hundsläden.
Kul var det iallafall:)

Den ena renen går inte att vända på men det får ni stå ut med,haha!
   

Idag gick också Vasaloppet som pappsen var med o åkte. Jag försökte gå in och kolla hur det hade gått för dig men lyckades inte. Men jag hoppas det gått bra och att du haft kul!

     

Vasaloppet                                 Diezelmotorn Bod

// antipiraten

Kommentarer
Postat av: Bo Persson

Hej Ida, öppet spår Vasaloppet gick bra. Jag hade tiden 9 tim o 29 min dvs startade 08.04 från Sälen/Berga och gick i mål i Mora kl 17.23. Det var ett tungt lopp med sönderkörda spår och under dagen föll 20 cm nysnö över oss. Av fyra spår var bara två, bitvis ett farbara de andra översnöade.

2009-02-24 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0